Călin şi bona

Ce faci când e cald de te sufoci şi eşti bonă la un copil de 10 luni? Evident că rabzi mai ales că ţâncul îţi este şi nepot.

Am stat o lună încheiată cu micuţul Călin! Mama lui şi fiica mea    şi-a luat serviciu, tatăl lui şi ginerele meu lucrează şi încă nu şi-au găsit bonă care să le convină aşa că am avut sarcina să stau eu cu el cele zece ore zilnice cât era singurel pe lume! Da’ ştiu că m-am relaxat grozav!

Dimineaţa la opt-plimbare în cartier. Mă plimbă tataie pe la umbră pentru că chiar dacă-i dimineaţă  s-au făcut deja 29 grade. La zece-somn după o incercare de a-mi da să mănânc ceva solid şi păpat efectiv 120 ml lapte. Şi după ce ne-am schimbat pempăraşul, da? Intre orele 12 şi 15 plimbare pe terasă (care are cca 35 mp) în cărucior, încercat de vreo 2 ori să mai papăm ceva legume fierte şi pasate, joacă în living cu sacul cu jucării, stat la fereastră şi bătut in geam. După incă 120 ml laptic adormit in legănuţ şi mutat în pătuţ. Trezit imediat şi reluat legănatul. În sfârşit poate şi tataie să butoneze niţel televizorul, până îl ia somnul. Se va trezi lac de transpiraţie când va auzi zgomot în  receptorul staţiei (obiect util luat de tati). Schimbare de scutec, apică băută neapărat cu paiul din termos, ieşit 5′ pe terasă, termometrul arată 36 de grade, intrat repede, repede la răcoare-n casă. Joacă frumoasă cu tataie fugărindu-mă prin toate ungherele camerei pentru că nu vrea să cad şi să mă lovesc pentru că plâng şi-mi iese herniuţa. Da’ lasă că o să mă opereze nenea doctoru’ cât de curând şi o să mă lase să mă joc cât vreau io dup’aia! Este ora 18 şi apare mami! Cât mă bucur! Tataie mă duce cu căruciorul la buticul lui Oaca de unde-şi ia ţigări şi o bere! Ne întoarcem acasă pe drum ocolit ca să am poftă de somn. La 21 o să dorm după ce mami şi tati îmi fac băiţă în cada plină cu apă in care deja înot!

Asta am făcut o lună întreagă. Zi de zi. A început să-mi placă pentru că ne înţelegem de minune. Dar se pare că s-a găsit o bonă întrucât şi concediul meu s-a cam dus…

4 gânduri despre „Călin şi bona

    1. Sunt un bunic fericit! Universul fericirii m-a acaparat cu totul şi pentru asta mulţumesc Domnului! Noapte lină, plină de vise colorate îţi urez şi eu! 😆

      Apreciază

Comentariile sunt închise.